Centrale Cliëntenraad 

Om een goede kwaliteit van wonen, zorg- en dienstverlening te bewerkstelligen en om slagvaardig te kunnen inspelen op de wensen van bewoners, is de daadwerkelijke betrokkenheid en invloed van de Centrale Cliëntenraad op beleid en beheer van Pro Senectute onontbeerlijk. Pro Senectute waarborgt daarom dat op het niveau van de locaties medezeggenschap van bewoners goed is geregeld. 

Leden van de Centrale Cliëntenraad

De heer E.W. van Hasselt – voorzitter Wildhoef, Bloemendaal
De heer drs. W.J.M. Holthuizen Spaar en Hout, Haarlem
De heer S. Haisma Oranjepark, Soest
De heer E.J.M. Mutsaerts Tusselerhof, Lochem
De heer E.F. Berkhout Emmahof, Amsterdam
Mevrouw M.A.L. van Bouwdijk Bastiaanse Waalsdorp, Den Haag
De heer E.W. van Aardenne Oranjestein, Doorn
De heer J. Westerduin Hoog Langen en Stadenbos, Lochem
Mevrouw E.Th.X. van Baak-Drilling Zuidkwartier, Amsterdam

Cliëntenraad 

Iedere locatie van Pro Senectute heeft een Cliëntenraad (soms bewonersraad genoemd) die de gemeenschappelijke belangen van de bewoners van de locatie behartigt. De Cliëntenraad treft u op de locatiepagina zelf. De Cliëntenraad is samengesteld uit bewoners en/of familieleden/vertegenwoordigers van bewoners. De leden van de Cliëntenraad worden periodiek gekozen. Zij hebben regelmatig overleg met bewoners van de betreffende locatie over diverse zaken die van belang zijn voor een prettige en harmonieuze woonomgeving. 

Een Cliëntenraad heeft wettelijke bevoegdheden. Dat wil zeggen dat voor veel zaken die de bewoners direct aangaan, de Cliëntenraad advies- of zelfs instemmingbevoegdheid heeft. De Cliëntenraad overlegt regelmatig met de locatiemanager en bij dit overleg kan ook een bestuurslid (de portefeuillehouder) aanwezig zijn.

Download this file (Clieenttevredenheid2016.pdf)Clienttevredenheidsonderzoek 2016
Download
Download this file (Privacy reglement.pdf)Privacyreglement Pro Senectute
Download
Download this file (Klachtenreglement Pro Senectute 2016.pdf)Klachtenreglement Pro Senectute 2016
Download
Download this file (Klachtenfolder Pro Senectute.pdf)Klachtenfolder Pro Senectute
Download
Download this file (In- en exclusiecriteria Pro Senectute.pdf)In- en exclusiecriteria Pro Senectute
Download

Gastvrije organisatie - Waar het om gaat is dat medewerkers verder gaan dan hun functiebeschrijving. Met andere woorden, wij willen in alle denkbare mogelijkheden voldoen aan de verwachtingen van bewoners en gasten.

Harm Okker
Facilitair manager